خرسندیم از اینکه می توانیم با افتخار به عنوان شریک تبلیغات و بازاریابی شما در فضای دیجیتال نیازهایتان را تامین کنیم. تیم دیجیت با درک درست نیازهای شما، آنالیز بازار هدف و رقبا، تدوین استراتژی مناسب، برنامه ریزی صحیح رسانه ها و تحلیل مداوم عملکرد، کمپین هایی با پیام های تاثیرگذار و اثربخشی بالا برای کسب و کار تان ارائه و به افزایش آگاهی و محبوبیت برند شما کمک می کند.

about
9 نکته ضروری و لازم درباره سئو

9 نکته ضروری و لازم درباره سئو

  • 1396-05-14

اگر کسب و کار آنلاینی را به راه انداخته اید پس حتما می دانید که سئو چیست و از اهمیت آن آگاهی دارید. شاید تا کنون مطالبی در مورد آن خوانده باشید یا اینکه در جلسات مربوط به کار، چیزهایی در این خصوص از سوی تیم بازاریابی به گوشتان رسیده باشد. سئو یا "بهینه سازی موتور جستجو" همان موتوری است که کسب و کار شما را به حرکت در می آورد. حضور و موقعیت سایت شما در نتایج موتورهای جستجو بستگی به قدرت استراتژی شما در مورد سئو دارد.

پیشنهاد دیجیت برای موفقیت در استراتژی های بازاریابی آنلاین، استراتژی شما در مورد سئو باید شامل عناصر زیر باشد:

 

1- بهینه سازی محلی

به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت در تهران، بازار اولیه خدمات شما تهران خواهد بود. حتی شاید تمایل داشته باشید که تنها در محدوده ای خاص در تهران فعالیت کنید. بهترین راه برای این هدف داشتن یک استراتژی سئو محلی است. در واقع برای بهینه سازی محلی بهتر است یک منطقه جغرافیای خاص را هدف قرار داده و استراتژی سئو خود را بر اساس این منطقه جغرافیایی پیاده سازی کنید.

برای انجام این هدف به صورت کارآمد، لازم است در مورد جزئیات محل مورد نظر اطلاعات دقیقی داشته باشید. حتی ممکن است لازم باشد ویژگی های محصول یا خدمات خود را بر اساس نیازهای منطقه هدف تعریف و معرفی کنید. اگر فردی در مورد خدمات و محصولات شما در منطقه مورد نظر جستجو کند، شانس شما برای اینکه در نتایج اولیه جستجو قرار گیرید با اتخاذ رویکرد سئو محلی بیشتر خواهد بود.

 

2- به روزرسانی محتوا

لازم است سایت شما در همه زمان ها تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشد، بنابراین سایت خود را زنده و به روز نگه دارید. مقالات و وبلاگ ها برای کسب شما اهمیت زیادی دارند زیرا آن ها به راحتی می توانند محتوای مورد نظر شما را به دیگران منتقل کنند. جهت افزایش ترافیک و بازدید همواره سایت و وبلاگ خود را بروز نگه دارید.

 

3- استفاده از کلمات کلیدی خاص

برای اینکه یک سایت در اینترنت قابل جستجو و یافتن باشد به چه چیزی احتیاج دارد؟ بهترین پاسخ برای این پرسش استفاده از کلمات کلیدی منحصر به فرد و خاص، متاتگ ها، عبارات کلیدی و تگ های توضیحی است. محتوای خوبی که به طور طبیعی کلمات کلیدی درون آنها قرار گرفته نسبت به استفاده رندوم از کلمات کلیدی نتایج بهتری خواهد داشت.

 

4- محتوا با جزئیات کامل و دقیق

اگر می خواهید افراد کار شما را باور داشته باشند، لازم است محتوایی با عمق و جزئیات کافی در مورد محصولات و خدمات خود ایجاد کنید تا مشتریان بالقوه شما بتوانند اطلاعات دقیق تر و بهتری از این محتوا کسب کنند. علاوه بر محصولات، کاربران به دنبال اطلاعات هم هستند. بنابراین می توانید از این عنصر استفاده کرده و مشتریان بالقوه خود را جذب کنید.

 

5- قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی

موتورهای جستجو برای رتبه دادن به سایت شما، فعالیت و حضورتان در شبکه های اجتماعی را در نظر می گیرند. فعالیت در رسانه های اجتماعی، درگیر بودن و در ارتباط بودن با مشتریان در شبکه های اجتماعی ترافیک وبسایت شما را افزایش خواهد داد. همچنین شما می توانید مطالب سایت خود را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

از مزایای گوگل پلاس، فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر، تلگرام، تامبلر و... استفاده کنید تا بتوانید برند خود را به دیگران معرفی کنید.

 

6- بهینه کردن URL

وقتی در مورد سئو صحبت می کنیم، بدون شک وارد مبحث آدرس دهی و URL هم شده ایم. پس URL ها را بهینه کنید از جمله اینکه کلمات درون URL را با خط فاصله از یکدیگر جدا کنید، سعی کنید URL ها بیشتر از 100 کاراکتر و دارای بیش از 3 زیرشاخه نباشند.

 

7- استفاده از تگ های عنوان

 تگ عنوان نوعی تگ متنیِ قابل کلیک کردن است که در نتایج جستجو نمایش داده می شود. اطمینان حاصل کنید که تگ های عنوان شما به قدر کافی جذاب باشند و در انتهای این عناوین از نام شرکت خود استفاده کنید. محتویات ناخوشایند یا غیرجذاب خوانده نخواهند شد.

 

8- تگ های تیتر (heading) مناسب

برای اینکه مشخص شود هر صفحه درباره چه چیزی است، گوگل تگ های سرفصل را تحلیل و بررسی می کند. تمامی صفحات شما باید شامل این تگ ها باشد.

 

9- تگ های توضیح تصاویر

برای تصاویر حتما از تگ توضیح (alt) استفاده کنید، البته این کار را تنها زمانی انجام دهید که این تگ ها معنی دار باشند. در رتبه دهی سایت، تگ های توضیحی اهمیت ویژه ای دارند اما باید به یاد داشته باشید از کلمات کلیدی که مربوط به تصاویر نیستند به عنوان تگ های توضیحیِ تصاویر استفاده نشود.

 

در نهایت، سایت شما باید ریسپانسیو (یعنی در همه سایزهای صفحه نمایش و همه دستگاه ها از جمله موبایل و تبلت قابل نمایش باشند) و کاملا امن باشد. بسیاری از مشتریان اطلاعات خود را در سایت شما ارائه می دهند و لازم است امنیت این اطلاعات حفظ گردد. برای اینکه تمامی موارد فوق در سایت شما وجود داشته باشند باید به صورت حرفه ای به هر یک از این مباحث بپردازید.

آغاز داستان موفقیت های شما در کنار دیجیت

دیجیت در زمینه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال فعالیت می کند و تشنه آن است که همواره با تجربه های جدید و راهکارهای مبتنی بر فضای دیجیتال به توسعه برند و افزایش فروش تان کمک کند. در عصر دیجیتال ایستادگی در فضای رقابتی کار چندان آسانی نیست. برندها و کسب و کارهای در حال رشد با عملکرد نادرست به سرعت در دریای رقبای خود غرق می شوند و به این شکل اهداف و ارزش های آن ها در فصای دیجیتال از دست می رود.

اما نگران نباشید دیجیت اینجاست تا برتری شما را تضمین کند، خرسندیم از اینکه می توانیم با افتخار به عنوان شریک تبلیغات و بازاریابی شما در فضای دیجیتال نیازهایتان را تامین کنیم. تیم دیجیت با درک درست نیازهای شما، آنالیز بازار هدف و رقبا، تدوین استراتژی مناسب، برنامه ریزی صحیح رسانه ها و تحلیل مداوم عملکرد، کمپین هایی با پیام های تاثیرگذار و اثربخشی بالا برای کسب و کار تان ارائه و به افزایش آگاهی و محبوبیت برند شما کمک می کند.

اطلاعات تماس تان را وارد کنید

چه ساعتی تماس بگیریم